Pogoji poslovanja



Splošni pogoji poslovanja Mamaterra so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Mamaterra (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Terravita d.o.o, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v sistem Terravita d.o.o, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Mamaterra, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; pogoje za odstop; podatki o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Mamaterre lahko spreminja.


Naročilo

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba v opombo pri oddaji naročila vpisati še davčno številko in pripisati ali je pravna oseba davčni zavezanec ali ne.

Izdelek, ki ga kupec želi kupiti, je potrebno dodati v spletno nakupovalno košarico. To stori v sledečih korakih. Željen izdelek poišče preko namenskega iskalnika na desni strani zgoraj. V polje »Išči« kupec vpiše ključno besedo (npr. kosmiči) in klikne na iskalo na desni strani polja. Med prikazanimi izdelki klikne na željen izdelek in odpre se stran s podrobnim opisom izdelka. V vnosno polje »Št. izdelkov« kupec vnese željeno količino in klikne na gumb »DODAJ V KOŠARICO«.

Do izdelka je možno priti tudi preko navigacije po meniju kategorij na levi strani, pomaga pa si kupec lahko tudi z namenskimi filtri. Po meniju navigiramo tako, da najprej kliknemo na glavno kategorijo (npr. »Hrana«) in nato še na željeno podkategorijo, npr. »Kosmiči, muesliji«. Nad prikazanimi izdelki so še aktivni filtri. S klikom na slednje je možno še dodatno omejiti prikazane izdelke. Filter po blagovni znamki ni medsebojno izključujoč, kar pomeni da je možno prikazane izdelke omejiti na več blagovnih znamk hkrati. Izdelek je možno dodati v spletno košarico že na pregledu izdelkov z vpisom željene količine v vnosno polje pod sliko izdelka in klikom na košarico na desni strani vnosnega polja. Alternativno lahko kupec klikne na sliko ali naziv izdelka. Odpre se stran s podrobnim opisom izdelka. V vnosno polje »Št. izdelkov« kupec vnese željeno količino in klikne na gumb »DODAJ V KOŠARICO«. Dostop do vsebine košarice je mogoč v vsakem trenutku s klikom na povezavo »Moj voziček« na zgornjem robu strani.

Naročilo postane veljavno, ko ga kupec odda. Do oddaje naročila kupec pride v treh korakih:
  1. V prvem koraku so v košarici na pregled vsi izdelki in naročene količine. Količino je možno spremeniti z vpisom nove količine in klikom na gumb »osveži«. Izdelek je možno odstraniti iz košarice s klikom na povezavo »odstrani«. Na naslednji korak nakupa nadaljujemo s klikom na gumb »NADALJUJ NA NASLEDNJI KORAK«.
  2. V drugem koraku izberemo željen način plačila (plačilo po povzetju, plačilo z nakazilom po predračunu na tekoči račun podjetja Terravita d.o.o, plačilo s plačilnimi karticami, plačilo preko Paypala) in izberemo logistično podjetje, ki bo naročene izdelke dostavilo. Znesek poštnine je viden na ekranu, odvisen pa je od obeh izbranih možnosti za dostavo ter od višine nakupa. V kolikor se naslov za dostavo razlikuje od naslova naročnika, mora kupec obkljukati polje »Naslov za dostavo se razlikuje od naslova plačnika.« in vpisati pravilni naslov za dostavo. Na naslednji korak nakupa nadaljujemo s klikom na gumb »NADALJUJ NA NASLEDNJI KORAK«.
  3. V tretjem koraku nakupa je prikazan povzetek naročila, možno pa je vpisati tudi opombo ob naročilu. Naročilo je uspešno oddano po kliku na gumb „ODDAJ NAROČILO“) in prejetju potrditvenega elektronskega obvestila s statusom »Sprejeto« na elektronski naslov, ki ga kupec vnese ob prijavi v spletno trgovino. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.
V primeru plačila po povzetju bo naročilo potrjeno in odpremljeno najkasneje v 3. delovnih dneh po oddaji naročila, in sicer z novim e-obvestilom o potrditvi in odpremi naročila. V primeru plačila po predračunu mora kupec s plačilom počakati na e-obvestilo s statusom »V obdelavi«, v katerem kupca obvestimo o dejanski zalogi naročenih izdelkov. Naročilo bo ponudnik odpremil po prejetju celotne kupnine. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 3 dni. Če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.
Po odpremi naročila bo kupec na elektronski naslov prejel e-obvestilo s statusom »Poslano«.

Če ponudnik sumi, da je prišlo do zlorabe spletne trgovine, lahko naročilo zavrne. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek povezave v potrditvenem elektronskem sporočilu, ki ga je prejel ob oddaji naročila. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: eshop@mamaterra.si.eshop@mamaterra.sieshop@mamaterra.
 

Cene

Spletna cena velja za vse, ki opravijo nakup preko spletne trgovine Mamaterra.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.


Cenik za dostavo (že z DDV):

Obračuna Mamaterra:
Dostava z dostavno službo DPD/GLS:
Nakup nad 40,00 € .....brezplačna
Nakup do 40,00 € .......3,0 €
Plačilo po povzetju ...... +1,0 €

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za ponudnika kot kupca.


Dostava

Dobavljivo blago bo ponudnik odposlal v roku 3 delovnih dni. V kolikor naročenega izdelka ni na zalogi, vas bo ponudnik o tem obvestil preko elektronske pošte in vas seznanil s predvidenim rokom dobave. 
Ponudnik pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik Terravita nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če ponudnik ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b. člena.
Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenim za odstop od pogodbe. Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V takem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.


Reklamacija

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: eshop@mamaterra.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z referentom Mamaterre, ki bo na vaš naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Pojasnilo glede stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bla napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemur mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, od kar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potršniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.


Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.


Garancija

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.


Pomembno

  • Ko vračate izdelek v reklamacijo ali garancijo prodajalcu Terravita, morate priložiti kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Trgovina Mamaterra, Ljubljanska cesta 4a, 1241 Kamnik.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (varna embalaža).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.
V primeru dodatnih vprašanj nas pokličite na 040 132 550 ali nam pišite na eshop@mamaterra.si.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, za dostavo naročila) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

POLITIKA VARSTVA OSEBNIH PODATKOV
Zakaj podjetje Terravita zbira ter obdeluje moje osebne podatke?
Cilj podjetja Terravita d.o.o je, da potencialnim kupcem naravnih in ekoloških izdelkov omogoča možnost čim boljšega informiranja o ponudbi, dogodkih, akcijah in novostih. Z namenom, da dosežemo ta cilj, vam s pomočjo zbranih osebnih podatkov, ki nam jih posredujete, omogočamo možnost boljšega informiranja.
Podjetje Terravita obdeluje vaše osebne podatke izključno na podlagi vaše privolitve in samo za namen oziroma namene za katere ste vaše osebne podatke posredovali v podjetje Terravita.

Katere moje osebne podatke podjetje Terravita zbira in obdeluje?
Podjetje Terravita zbira in obdeluje izključno le tiste vaše osebne podatke, ki ste jih posredovali ob prijavi na določeno storitev (prijava na e-novice, nakup preko spletne trgovine itd.) oziroma, ki ste jih posredovali kot kontaktne podatke z namenom dodatnega informiranja s strani podjetja Terravita (spletni kontaktni obrazec). Ti osebni podatki so lahko: elektronski naslov, ime in priimek, naslov vašega prebivališča, vaša telefonska številka.

Z obiskom spletne strani pa s pomočjo t. i. piškotkov podjetje Terravita zbira tudi informacije o tem, kolikokrat obiščete našo spletno stran in katere vsebine na naši spletni strani vas pritegnejo. Piškotki nam omogočajo optimizacijo spletne strani glede na vaše želje in zanimanja, vam pa s tem omogočajo večje zadovoljstvo ob nadaljnjih obiskih naše spletne strani. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

Kdo obdeluje moje osebne podatke?
Upravljavec vaših osebnih podatkov je podjetje Terravita d.o.o., Cesta na Loko 20, 4290 Tržič.
Vaše osebne podatke obdelujejo s strani podjetja Terravita d.o.o. pooblaščene osebe, ki so usposobljene za zagotavljanje celotnega varstva osebnih podatkov.

Kako je zagotovljeno varstvo mojih osebnih podatkov?
Podjetje Terravita kot upravljavec osebnih podatkov spoštuje vašo zasebnost in se zavezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez vaše privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih uporabilo v druge namene, kot v namene, za katere so bili osebni podatki posredovani.
Osebne podatke obdelujemo v skladu z zahtevami veljavne evropske in nacionalne zakonodaje o varstvu osebnih podatkov. Za namen varstva osebnih podatkov imamo sprejet interni pravilnik o varnosti osebnih podatkov. Vsak posameznik ima pravico, da se na zahtevo seznani s pravilnikom podjetja Terravita.

Koliko časa hranite moje osebne podatke?
Osebne podatke, ki nam jih posredujete obdelujemo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen za katerega so bili posredovani. V kolikor osebne podatke posredujete za namen boljšega obveščanja, se le-ti zbirajo in obdelujejo do vašega preklica, ki ga lahko podate kadarkoli na naslov eshop@mamaterra.si.

Ali lahko zahtevam izbris osebnih podatkov? 
Da. Izbris osebnih podatkov iz naših evidenc lahko zahtevate kadarkoli na naslov eshop@mamaterra.si.

Kakšne so še moje pravice glede osebnih podatkov, ki jih posredujem?
Podjetje Terravita ima obveznost, da obdeluje osebne podatke le za namen, za katerega ste osebne podatke posredovali. Pravico imate, da kontrolirate izvrševanje te obveznosti. Kadarkoli lahko prekličete svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov, zahtevate, da vam podjetje Terravita omogoči vpogled v vaše osebne podatke, ki jih obdeluje, zahtevate, da vam posreduje podatke (kopijo, izpis) o obdelavi vaših osebnih podatkov ali zahtevate popravek, prepoved obdelave ali izbris vaših osebnih podatkov. Prav tako lahko zahtevate, da podjetje Terravita vaše osebne podatke posreduje drugi fizični ali pravni osebo, ki jo vi določite.
Vsa morebitna vprašanja ali zahtevke posredujte na elektronski naslov eshop@mamaterra.si. Za varstvo vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete podjetju Terravita je pristojna direktorica Brigita Praprotnik.
Podjetje Terravita bo na vašo zahtevo odgovorilo v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku 15 dni.
V primeru, da z našim odgovorom na vaš zahtevek za vpogled, popravek, prepoved obdelave, prenos podatkov ali izbris podatkov niste zadovoljni oziroma menite, da so vam kršene pravice do varstva osebnih podatkov, se lahko pritožite nacionalnemu nadzornemu organu, na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana.


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Prejemanje e-novic

Z vpisom svojega elektronskega naslova se posameznik lahko prijavi na e-novice, s katerimi ga/jo bo podjetje Terravita obveščalo o novostih, prodajni ponudbi, akcijah in dogodkih spletne trgovine/fizične trgovine Mamaterra.
Za prijavo na e-novice Terravita d.o.o zbira sledeče podatke: e-naslov, IP; v primeru da se oseba prijavi kot registriran uporabnik pa tudi ime, priimek, naslov in telefon.
Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom bo posameznik na navedeni naslov prejel potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega bo do preklica prijavljen na e-novice Mamaterre. Posameznik lahko kadarkoli pisno ali s klikom na gumb odjava v e-novicah zahteva, da upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove/njene osebne podatke za namene neposrednega trženja. Posameznikovi zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Posameznik lahko zahteva tudi prenos ali sezananitev s podatki.

Upravljalec Terravita d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varovalo skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.
Pošiljatelj e-novic in upravljalec osebnih podatkov je Terravita d.o.o,. Cesta na Loko 20, 4290 Tržič. SI 50913018.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti točnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Terravita, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!
Brigita Praprotnik, direktorica
Vse pravice pridržane © Mamaterra 2020, izdelava MMStudio
zapri Na spletnih straneh Mamaterra.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.